- - https://andisheh-nou.org -

اخبار ضد و نقیض از درگیری متروی شهر ری تهران

گزارشات متناقض از حمله یک فرد به مسافران در متروی شهر ری در تهران مخابره شده است. به گزارش تسنیم،صبح امروز فردی 40ساله با سلاح سرد وارد ایستگاه شهر ری شد و با حمله به شهروندان و مسافران 4 نفر از آنها را زخمی کرد که عوامل انتظامی مستقر در مترو سریعاً وارد عمل می‌شوند.

براساس این گزارش، پس از تذکرات مکرر مأموران پلیس فرد مهاجم به‌سمت یکی از مأموران حمله‌ور شد و یکی از آنها را مجروح کرد که مأموران پس از این اتفاق با به‌کارگیری و رعایت قانون استفاده از اسلحه، مجبور به شلیک به‌سمت وی می‌شوند.براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، پس از شلیک مأموران به پای فرد مهاجم این فرد در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت. این خبرگزاری فرد مزبور را شرور نامیده است.

سایت فردا هم در این ارتباط نوشت:” ساعت 10 و 44 دقیقه صبح امروز در ایستگاه متروی شهر ری یک فرد که حالت عادی نداشت با سلاح سرد(قمه) وارد مترو شد که بلافاصله پلیس مترو وارد عمل شد به طوری که شرایط کنترل شد. در حال حاضر فعالیت ایستگاه به حالت عادی بازگشته است.”

در خبری دیگر، ایسنا، گزارش متفاوتی را مخابره کرد و نوشت:” مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: در پی نزاع شخصی دو نفر در ایستگاه متروی شهر ری و توقف چند دقیقه‌ای حرکت قطار ها، مسافرگیری در ایستگاه متروی شهرری آغاز شده است.”

در خبرهای انتشار یافته توسط تسنیم و سایت فردا هیچ اشاره ای به نزاع شخصی بین دو نفر نشده بود اما در گزارش ایسنا، این موضوع به نزاع دو نفر ربط داده شده است.

نکته جالب اینکه خبرگزاری ایسنا، در گزارشی دیگر به نقل از هادی تمهیدی، معاون فرمانداری شهرری در مورد تیراندازی  در ایستگاه متروی شهرری، نوشت:” یک نفر امروز در متروی شهرری به یک روحانی حمله کرد و باعث مجروحیت این روحانی شد. پس از شروع این حادثه پلیس وارد عمل شد و زمانی که فرد ضارب مقاومت کرد، به او تیراندازی شد و فرد ضارب فوت کرد.”